[Klient pyta?] Dlaczego czasami produkty zaimportowane do sklepu nie aktualizują się?

Standardowo aktualizacja stanów magazynowych i cen odbywa się 5 razy dziennie. Natomiast nie dotyczy ona wszystkich produktów, które są w sklepie. W celu zapewnienia jak najmniejszego obciążenia sklepu aktualizacjami gdy produkt nie jest zamówiony w hurtowni, nasz system nie wykonuje takiej aktualizacji.
Jeśli np. klient dokonał zakupu produktów w sklepie ale następnie te produkty nie zostały zamówione w hurtowni to nasz system nie robi tej aktualizacji – zmieniły się stany produktów w sklepie natomiast w hurtowni nie (ponieważ nie zostały zamówione).
Aby zadziałała aktualizacja produktów muszą zajść jakieś zmiany w hurtowni lub w systemie ASI.
Czyli np. gdyby po zakupie w sklepie zamówiono te produkty w hurtowni to nasz system ASI dokonałby aktualizacji (ponieważ w hurtowni doszło do zmian) i wówczas te produkty znowu pojawiłyby się w sklepie.
Aktualizacja nie zadziała gdy dokonamy zmian tylko w samym sklepie.