System ASI w celu wykonywania aktualizacji musi nawiązać połączenie z platformą sklepową.
Z platformą typu Shoper łączymy się przy pomocy WebAPI i dlatego właściciel sklepu powinien udostępnić – wpisać w zakładce [Sklepy] – dane dostępowe do panelu administracyjnego inegrowanego sklepu.
Opcje są 2:
1) Można podać główne hasło do panelu administracyjnego
2) Można stworzyć dla Verosoft specjalne konto o dowolnej nazwie z następującymi uprawnieniami:
Typ dostępu: dostęp do panelu administracyjnego i webapi
Uprawnienia: Asortyment (odczyt, dodawanie, edycja, usuwanie), pozostałe (odczyt)
Dane te należy wpisać do zakładki [sklepy] w ASI i kliknąć akcje [Weryfikuj]. Jeśli pola podświetlą się na zielono – oznacza to, że wszystko jest ok. Jeśli na czerwono – oznacza to, że należy sprawdzić:
– uprawnienia konta
– prawidłowość wpisania loginu i hasła – czasami kopiuje nam się dodatkowa spacja lub jakiś znak niewidoczny – wtedy należy dane dostępowe wpisać ręcznie.
Po wpisaniu danych zapisują się one automatycznie.
Jeśli zmienią się dane dostępowe – integracja przestanie działać ponieważ system utraci dostęp do sklepu. wtedy należy ponownie wpisać nowe dane w zakładce [Sklepy]