[Klient pyta?] Wszystko zmapowałem, dlaczego produkty nie weszły do sklepu?

Przyczyn może być wiele, ale są one z reguły proste do usunięcia:

1) Zwyczajnie może jeszcze nie odbyła się aktualizacja ASI dodająca produkty. Takie aktualizacje odbywają się w nocy, więc jeśli mapowania zrobiliśmy w ciągu dnia – produkty w sklepie pokażą się dopiero w nocy lub dnia następnego.

2) Przy dużej ilości produktów (kilka tysięcy) dodawanych na raz oraz wolniejszych platformach sklepowych czas dodawania produktów jest dłuższy niż jedna noc i może trwać jeszcze przez cały dzień. Rekord dotychczasowy to 48 godzin – wynikający z rozwiązań technologicznych platformy.

3) Być może w mapowanej kategorii nie ma aktywnych produktów, czyli takich których stan magazynowy jest większy od zera (aktywne – oznaczone na zielono; nieaktywne oznaczone na czerwono)

4) Nie wykluczone, że nastąpiła pomyłka w mapowaniu. Mapowanie kategorii hurtowni do kategorii sklepu musi odbywać się na poziomie podkategorii z hurtowni, do której hurtownik podpiął produkty. Z reguły jest to najbardziej zagnieżdżona podkategoria (tuz przed producentem oznaczonym na żółto.

5) Kolejną i najczęstszą przyczyną jest fakt, że sklep może być jeszcze w okresie testowym, w którym do sklepu wczytujemy 100 pełnowartościowych produktów. Aby do sklepu weszła reszta produktów należy przejść na wersję PROfesjonalną ASI. W tym celu:
- należy przesłać do nas dane do faktury VAT
- określić okres rozliczeń (1 lub 6 lub 12 miesięcy)
- my wysyłamy fakturę VAT
- po opłaceniu (prośba o przesłanie mailem potwierdzenia przelewu) reszta produktów zostaje wczytana w nocy