[Klient pyta?] Czy system automatycznie zamawia dany towar w hurtowni, czy ja dostaję informację i zamówieniem zajmuje się sam?

Generalnie usługa ASI polega na:
– wprowadzeniu kompletnych produktów do sklepu ze wszystkimi opisami, zdjęciami i cechami (np. rozmiary)
– bieżącej aktualizacji stanów magazynowych i cen (oraz innych pól opisowych produktu)
– wprowadzaniu nowości, gdy pojawią się w hurtowni.

Do realizacji zamówień w hurtowni służy usługa dropshippingu, która monitoruje statusy zamówień w sklepie i zamawia towar w hurtowni obsługiwana równiez przez VeroSoft Niestety proces ten jest bardzo skomplikowany i bardzo mała liczba hurtowni go realnie obsługuje. Przykładami takich hurtowni są AB, czy Azymut i-format (ebooki)

Więc w większości przypadków właściciel sklepu powinien składać zamówienia w hurtowni samodzielnie na podstawie powiadomień ze sklepu.